Ko pridete v garderobo, otrok odloži svoj nahrbtnik v omarico in obesi svojo jakno na obešalnik.

Na nizkem stolčku se preobuje v copate in opazi prihod drugih otrok.

Z otrokom gresta do sobe, se pozdravite z drugimi starši in si najdete svoj prostor.

  • Opazovanje otroka je v vzgojnem pristopu montessori zelo pomembno, zato vas bomo k temu spodbujali in vam pomagali, da se boste naučili svojega otroka več opazovati in manj posegati v njegove aktivnosti.

Otrok se bo ob prihodu v sobo razgledal po prostoru in si izbral dejavnost, ki ga bo pritegnila.

Pladenj ali košarico z dejavnostjo si bo odnesel na mizo ali preprogo, kjer bo lahko v miru delal.

Vzgojiteljice s predstavitvami otroku pokažemo, kako se določen material, dejavnost ali predmet uporablja.

  • Mark je izbral sestavljanko, Enja vstavlja žogice v zaboj, Ruben ima v roki zalivalko, s katero gre po vodo, da bo lahko zalil rožo, Sara se odloči, da bo pripravila sadje za skupno malico – lupi banano, ki jo bo narezala na koščke in postavila na pladenj. Luka z očetom prebira knjigo o življenju na kmetiji, Iva Lara prši vodo na okno, da ga bo umila. Klara ima v roki vrč vode, ki ga želi prinesti do vedra, da bo lahko kopala dojenčka. Pri tem polije malo vode, se vrne in s kupa brisač vzame brisačo ter pobriše lužico. Tako se delovno jutro ali popoldne nadaljuje.

Po uporabi materiala, na začetku seveda z našo ali vašo pomočjo, otrok material postavi na svoje mesto, kjer pripravljen čaka na drugega otroka, ki bo delal z njim. Med srečanji vzgojiteljice otroka opazujemo in mu pomagamo le tam, kjer potrebuje pomoč odraslega.

Med srečanjem enega ali dva otroka povabimo k pripravi skupne malice, ko lahko otrok umije in nareže sadje, zelenjavo ali namaže kruh. Otrok pomaga pri pripravi mize, ko na mizo za vsakega otroka prinese krožnik, majhen kozarček in prtiček. Po eni uri igranja sobo skupaj z otroki pospravimo in na vrsti je zadnji del srečanja, kjer imamo v krogu na črti skupen čas – čas za pesem ali ples in igro tišine.

Po igri na črti imajo otroci skupno malico. Ko pomalicajo, jih spodbudimo, da svoj krožnik in kozarček odnesejo na pladenj za umazano posodo ter pobrišejo mizo. Zatem se z otrokom poslovita, odideta v garderobo, kjer si otrok obuje čevlje, obleče jakno in nadene nahrbtnik. Do naslednjič, ko se zopet srečamo!